Pentru a face parte din echipa BIOCHEM este important să:

  • îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
  • vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
  • fii creativ,energic și ambițios;
  • fii TU.

Ești de-al nostru dacă:

  • ești implicat, responsabil, loial și îți faci job-ul cu pasiune;
  • ai abilități de a lucra atât în echipă cât și individual;
  • îți plac provocările.

Pachet salarial:

  • contract de muncă pe durată nedeterminată;
  • pachet de servicii medicale de prevenție și profilaxie la rețeaua de clinici Medlife și colaboratorii aceteia.
  • alte beneficii conform politicii societății stabilite în Regulamentul Intern (ex: Primă Crăciun, Primă Paște, 8 Martie, 1 Iunie,tichete vacanță,etc).
  • zile libere plătite pentru evenimente speciale;
  • program de ajutor financiar pentru salariații companiei în cazurile de evenimente fericite din viața fiecăruia, cât și în cazurile nefericite
  • programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;

La BIOCHEM te așteaptă:

  • o echipă energică, orientată către succesul companiei;
  • noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
  • un mediu de lucru plăcut;
  • transparentă și autenticitate.

Oferim:

  • libertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;
  • timp – avem pauze pentru prânz;
  • răbdare – organizăm training-uri, oferim feedback, ascultăm;
  • mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate.

Alătură-te echipei noastre!

Dacă pozițiile listate nu sunt compatibile cu specializarea ta, DAR dorești să le alături echipei Biochem, completează formularul online, vei intra în baza noastră de date și un specialist de la HR te va contacta în cel mai scurt timp.

Job-uri disponibile

Candidatul ideal

Absolvent studii superioare
Experienta minim 2 ani in domeniul recuperare/colectare/ creante comerciale
Bun negociator, persuasiv, proactiv, personalitate puternica
Capacitate de a lucra in conditii de deadline
Excelente abilitati de lucru in echipa
Excelente abilitati de organizare si planificare
Abilitati de comunicare, acuratete si corectitudine in exprimare
Cunostinte de utilizare a calculatorului (MS Office), Excell nivel avansat
Cunostinte SAP constituie avantaj
Permis de conducere categoria B constituie avantaj
Disponibilitate la deplasari in interes de serviciu

Descrierea jobului

Monitorizeaza efectuarea zilnica a incasarilor
Verifica efectuarea compensarilor
Verifica daca suprafetele gajate (bloc fizic, tarla, parcela) nu sunt gajate in favoarea altei societati sau tertepersoane;
Intocmeste analize si statistici referitoare la:
-valoarea zilnica a incasarilor previzionate si realizate atat cu cash cat si prin compensare,
-valoarea lunara/anuala a incasarilor previzionate versus cele realizate,
-valoarea compensarilor pe tipul de cereale;
Intocmire raport solduri saptamanal;
Intocmire raport LC aprobate VS utilizat;
Elaboreaza/intocmeste protocolul de esalonare la plata a creantelor restante, impreuna cu departament Juridic
Monitorizeaza respectarea intelegerilor de plata agreate cu debitorii
Administreaza activitatea de colectare prin telefon sau pe teren, prin vizite la sediul clientilor
Acorda suport in intocmirea dosarului de recuperare a creantei de la debitori
Desfasoara negocieri, atat cu clienti ai companiei, cat si cu diferiti terti, in procesul de recuperare a creantelor
Raporteaza conducerii stadiul colectarii / recuperarii creantelor din portofoliu

Aplică online